loading...
خبرگزاری شوق نیوز
حامد رحيمي بازدید : 79 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

حاشيه هاي خوادني مرضيه برومند از ساخت شهر موشها حاشيه هاي خوادني مرضيه برومند از ساخت شهر موشها

مرضیه برومند کارگردان خوش ذوق ایرانی که ساخت آثار خاطره انگیزی نظیر «مدرسه موشها»، «آرایشگاه زیبا» و «خودرو تهران 11» را در کارنامه دارد، مدتها است از فضای سینما کنار گرفته است و بیشتر فعالیتش را در تلویزیون متمرکز کرده است. به گزارش شبكه ايران وی به تازگی در مصاحبه ای به برخی از مشکلاتی که مانع از ادامه همکاری وی با جریان سینما شده است پرداخته است که بخشی از گفته های وی را به نقل از «نسیم بیداری» می خوانید.

نماینده فارابی روی میز کوبید و گفت...

یک آدم لمپن را که وظیفه اش جمع آوری پولهای فارابی از سالن های سینما بود،زمان میکس کردن فیلم «شهر موشها» همراه ما فرستاده بودند.شاهد بنده نیز آقای مسعود کرامتی و آقای عقیلی هستند. آن شخص به من می گوید که باید چگونه فیلم را میکس کنم.می گویم آقا اجازه بدهید ما کارمان را بکنیم. طرف روی میز می کوبد و می گوید من اجازه نمی دهم کارتان را ادامه دهید.همان موقع به فارابی زنگ زدم و قضیه را گفتم و دوستان در جواب گفتند ایشان هرچه می گوید درست است و این آقا نماینده ماست.

بهشتی تلویحا عذرخواهی کرد

من رفتم و یک دعوای مفصل با آقای بهشتی انجام دادم. بعد از آن قهر کردم و جالب اینجا بود که باقی کار را بدون توجه به این اتفاق انجام دادند و حتی در زمان اکران من به همراه بچه های سازنده فیلم مجبور شدیم در صف سینما بایستیم وبرای فیلمی که خودمان ساخته بودیم بلیط بخریم وتازه بعد آن خیلی ها پیغام دادند که بیایید «شهر موش های 2» را بسازید وهیچ کس هم نرفت. دو سه سال بعد هم آقای بهشتی آمدند و تلویحا از آن اتفاق عذر خواهی کردند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    زيبا ترين بازيگر مرد ايران؟
    زيبا ترين بازيگر زن ايران؟
    بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران؟
    نظر شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 183
  • بازدید کلی : 3,369